Site-ul www.herbalife.ro folosește mai multe tipuri de fișiere cookie. Continuarea navigării pe acest site se consideră acceptarea de către dumneavoastră a Politica privind fișierele cookie. Politica privind fișierele cookie »

The Gold Standard

Garanţiile Standardului de Aur

COSTURI REDUSE DE ÎNCEPUT
Nu este obligatorie o comandă minimă, iar costul pentru Kitul Membrului Herbalife este redus.

Nu este obligatorie achiziționarea unor instrumente de afacere pentru a începe și a reuși în cadrul Activității de Membru Herbalife.
 
GARANȚIA DE A PRIMI BANII ÎNAPOI
Garantăm rambursarea completă, în termen de 90 de zile, a costului pentru Kitul Membrului Herbalife, indiferent de motivul anulării Activității de Membru.

Garantăm rambursarea cu 100% a costurilor, precum şi a cheltuielilor de transport catre companie pentru toate produsele achiziționate și nevândute cu 12 luni înainte de renunțarea din orice motiv la Activitatea de Membru.
 
INFORMAȚII TRANSPARENTE DESPRE OPORTUNITATEA DE AFACERE
Furnizăm informații clare, exacte și de actualitate potențialilor Membri, referitoare la posibile venituri în Declarația de Compensație Medie Brută.
CONFIRMARE SCRISĂ
Vom solicita fiecărui nou Membru Herbalife să confirme în scris că a luat cunoștință de Garanțiile Standardului de Aur, înainte ca Solicitarea de Aderare și Acordul Membrului Herbalife să fie acceptată.
 
GHID DE INFORMAȚII CONSISTENTE DESPRE PRODUSE ȘI OPORTUNITATEA DE AFACERE
Definim clar beneficiile fiecărui produs și metodele potrivite de consum, direct pe eticheta de produs, astfel încât fiecare produs este folosit așa cum trebuie pentru a obține cele mai bune rezultate pentru a reuși în toate nivelurile..

Afirmații aprobate despre produse și informații despre acestea pot fi găsite în Broșura de Produse din Kitul Membrului Herbalife, în alte materiale oficiale de literatură și pe MyHerbalife.com.

Creăm așteptări realiste referitoare la oportunitatea de afacere și eforturile necesare pentru a reuși în toate nivelurile.
Herbalife și Membrii noștri sunt angajați în cele mai înalte standarde de comportament etic. Dacă aflați orice afirmație neautorizată referitoare la produsele Herbalife, expuneri referitoare la oportunitatea de venit care nu sunt aliniate cu Declarația Herbalife de Compensație Medie Brută sau orice alt comportament îndoielnic al vreunui Membru, vă rugăm să contactați Departamentul de Relații cu Membrii la numărul 021.316.59.32(33)

Lucrând împreună, putem asigura implementarea de către Herbalife a Standardului de Aur în protecția consumatorului.


ro-RO | 20.10.2017 12:24:27 | NAMP2HLASPX01